راهنمای خرید

خرید پتو ارزان قیمت

خرید پتو ارزان قیمت

خرید پتو ارزان قیمت

سلام دوستان به فروشگاه ایران حجره خوش اومدید ، جای خوبی را انتخاب کردید.

در این نوشته میخوام به معرفی انواع پتوی ارزان قیمت در بازار بپردازم و لینک خرید این محصولات رو هم براتون میذارم.

انواع پتوهای ارزان قیمت در دسته های مختلف

حتما میدونید که پتوها انواع مختلفی از قبیل پتو ژله ای ، پتو خانگی ، پتو نمدی و … دارند .

ما سعی داریم در اینجا به معرفی مارکهای ارزان قیمت پتو در دسته‌های مختلف بپردازیم.

پیش از معرفی ، اگر به دنبال شناخت بیشتر انواع پتو هستید ، میتوانید به مقاله  راهنمای خرید پتو  یعنی  این‌لینک  مراجعه بفرمایید.

1.در دسته پتوهای مسافرتی یکی از ارزان‌ترین پتوها پتوی ژله‌ای مسافرتی معمولیه که دارای وزن نسبتا سبک و الیاف لطیفیه ، برای دیدن این پتو در سایت ما میتونید  اینجا  کلیک نمایید.

2. در گروه پتوهای خانگی یعنی همین پتوهایی که همه ما در منازل خودمون داریم و بیشترین انواع پتو در بازار به این دسته تعلق میگیره ، پتوهای مارک هانا ، نسیم ، سروین و… جزء پتوهای ارزان قیمت هستند ، البته پتوی سروین در اصل یک نوع پتوی مسافرتیه ولی به علت استفاده زیاد اون در منزل در این دسته قرارش دادیم.

همچنین بعضی دیگر از مارکهای پتو هستند که مقداری از این پتوهایی که گفتم ارزانتر هستند ولی به علت نامرغوبی نامی از آنها نمیبریم.

3. در دسته پتوهای نمدی و پلنگی دو نوع پتو داریم ، پتوی نمدی اعلا و پتوی نمدی معمولی که هردو این پتوها پتوهایی بسیار ارزان هستند .

ازکجا باید خرید پتو ارزان قیمت را انجام دهیم؟

برای خرید پتو ارزان قیمت از سایت میتوانید از منوی دسته‌بندیها در بالای صفحه خرید خودتون رو تکمیل بفرمایید و برای یافتن بهتر محصولات میتوانید به سرچ محصول با کلیک روی ذره‌بین بالای صفحه اقدام نمایید.

چنانچه راهنمایی بیشتری نیاز داشتید میتوانید از طریق گفتگوی آنلاین از پشتیبان سایت به صورت مستقیم بپرسید در گوشه پایین سایت.

برای آگاهی از آخرین تخفیفات و ورود به پیج اینستاگرام ما نیز  این‌لینک  را لمس نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *