راهنمای خرید

تفاوت مدل های مختلف پتوی نرمینه در چه چیزی است؟

تفاوت انواع مختلف پتوی نرمینه در چه چیزی است؟

شاید این سوالی باشه که شما هم بعد از دیدن کالاهای سایت از خودتون بپرسید که مثلا تفاوت پتوی نسیم با پتوی نگین و نرمین در چه چیزی هست.

خب باید خدمتتون عرض کنم که پتوهای نرمین،نگین،نسیم،سروین و … همگی از پتوهای تولیدشده شرکت نرمینه میباشند که هرکدوم از این پتوها جنس و اندازه خاص خود را دارا میباشند.

برای درک بهتر تفاوت های موجود بین این پتوها بهتره اینها رو با هم مقایسه کنیم  .

پتوی سروین

خب اول از همه پتوی سروین هست که معمولا با پتوهای دیگه اشتباه نمیشه چون نوع این پتو از نوع پتوهای حوله ای و سبکه در صورتی که پتوهای نرمین،نگین و نسیم ازنوع پتوهای خانگی هستند . پس پتوی سروین رو از لیست مقایسه باید خارج کنیم . فقط برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله تفاوت پتوی ژله ای با پتوی حوله ای مراجعه بفرمایید.

اما مقایسه پتوهای نرمین ، نگین و نسیم با یکدیگر در چند زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

جنس و تراکم الیاف : از لحاظ جنس وتراکم الیاف پتوی نرمین بالاترین تراکم را دارد بعد از آن پتوی نگین و سپس پتوی نسیم قرار میگیرند .

اندازه و سایز: بین این پتوها مقدار کمی اختلاف اندازه وجود دارد به طوری که اندازه حدودی پتوی نسیم 155*210 و نرمین 160*220 است پس پتوی نرمین مقداری از پتوی نسیم و نگین بزرگتر است .

طرح و نقش: از لحاظ طرح و نقش تفاوت زیادی بین آن ها وجود ندارد .

وزن : از لحاظ وزن نرمین رتبه اول نگین در مرتبه سوم و نسیم جایگاه سوم را دارا است.

جمع بندی : انتخاب هرنوع پتو بستگی دارد به نوع نیاز شما و سلیقه شما همچنین مقداری که قصد هزینه کردن برای یک پتو را دارید ، در هر صورت موفق باشید .

پیروز و سربلند باشید

فروشگاه پتو و منسوجات ایران حجره

یک نظر در “تفاوت مدل های مختلف پتوی نرمینه در چه چیزی است؟

  1. ناشناس گفت:

    سلام ممنون از راهنمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *